En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

1 Oktober.

Publicerad 2011-10-01 20:07:22 i Allmänt

1 oktober redan men känns som en sommaren har varit här i ett par dagar.. Underbart!
Veckan har varit galen. Knappt inga ordinarie på jobbet, mest vikarier på grund av olika anledningar vilket har gjort det till en vecka from hell.
Har även hjälpt till hos Linda och Chrille med flyttstäd och uppackning i nya lägenheten. I tisdags skrubbade jag lister och element för glatta livet och igår packade jag upp glas m.m. till ett helt företag kändes det som. Men lite ordning fick vi allt. Har dessutom hunnit med en hel massa gos med Thyra i veckan också..



Har inte varit hemma före halv sex en enda dag denna vecka. Kändes igår vill jag lova. Orkade inte speciellt mycket när jag kom hem igår, mat och sängen i stort sett.

Idag har vädret åter igen varit på vår sida och jag, mamma, Linda och Thyra har varit runt lite överallt och kikat i butiker, startade med en tur ut till kvarnboden tror jag det hette. Kikade på lite inredningssaker men kom endast därifrån med en mugg till jobbet. Fortsatte sedan till nasta för ytterligare en inredningsbutik, dyrt och kom därifrån lottlös. Åkte vidare till kumla och lagerbutiken, där var det bättre utbud och priser så där fick en del följa med hem. Kul. Avslutade dagen med att besöka nya ÖB vid marieberg, även därifrån följde en massa med hem. Shit, vad stort det var..
Hade dessutom med oss lite kaffe som vi hade tänkt att ta i nån mysig skogsglänta med solen gassande på oss, men icke, tiden gick och det blev till slut så att vi stog på mariebergs parkering och drack vårt kaffe. Äh, vad fan, gick ju det med.


Ringde förresten till Julia och familjen som befinner sig i turkiet dom jävlarna för att gratta mitt stora hjärta som igår fyllde hela 11 år. De hade det varmt och skönt och ungarna badade hela dagarna.. Åååååh, jag vill också.
Mosters största älskling börjar bli stor.



God natt på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela