En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Lisa, kräftskiva och fin present.

Publicerad 2011-10-09 15:25:42 i Allmänt

Oj då, en vecka har hunnit gå utan att jag lyckats uppdatera..
Har varit ganska fullt upp, men sena dagar/kvällar med föreläsningar, utbildningar och utvecklingssamtal.
Härligt då men lite trevligheter under fredag och lördag. I fredags var jag hemma hos Lisa för att fira henne, hon fyller däremot idag. GRATTIS LISA!
Ett GRATTIS också till Sofia som fyllde igår. Hurra!
Igår var det kräftskiva hemma hos Jenny och Magnus med en hel massa godsaker.




Tack för en trevlig kväll!




Förresten så fick jag en fin present av mamma i veckan också.
Oerhört tacksam och glad, det var precis det jag behövde.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela