En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Nakenbild!

Publicerad 2011-10-25 18:30:02 i Allmänt


Språknissen infann sig som sagt hos oss igår, är alltid lite jobbigt att bli granskad men gick bra.
För övrigt två lugna dagar som har passerat nu, idag kunde jag gå redan klockan ett och åkte hem till grodan min. Börjar bli en vana att mysa med henne på tisdagar. Inte mig emot alls. Dessutom behövde jag det allra mest idag.
Nu hade jag tänkt att jag skulle göra så mycket så, men orken infinner sig inte som jag vill. Somnade inte förens 01.30 inatt och börjar känna det nu, efter att jag dessutom gick upp 06.00 imorse. Jaja!

Imorgon väntar lång dag och sen försöka fixa det sista innan föräldramötet på torsdag. När sedan torsdagen är över kan jag andas ut. Helgen bjuder dessutom på trevligheter!


Hittade för övrigt det här fina kortet i lådan nyss. Det får mig att le en aning. Du prickade så rätt Carina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela