En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Skum uppvakning!

Publicerad 2011-10-13 18:34:20 i Allmänt

Var för första gången på citygross idag. 
Stort, luftigt och såg fräscht ut tycker jag. Men tycker nog inte att det var några speciella priser men visst fanns det en del. Hittade jordens skönaste vantar.




Förresten, skum grej som hände i natt. Vaknade av att jag låg och höll i mobilen.. Hmm, hade jag somnat med den eller hade jag tagit upp den från golvet? Skumt vilket som, för höll krampaktigt i den. Haha.
Trodde då att det var morgon, slog på tv som jag brukar just för att jag ska vakna till, kollade på klockan och såg att hon inte var mer än 02.40..
La glatt ner mobilen och somnade bums om.. Haha!





Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela