En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Söndag 2 oktober.

Publicerad 2011-10-02 18:23:33 i Allmänt

Söndagen är här och det är dags att ladda om för ny arbetsvecka.
Min vecka kommer vara fullspäckad. Imorgon startar jag klockan 7 och sen en timme på jobbet innan jag beger mig för ICDP utbildning fram till 12. Därefter beger jag mig till eurostop för fortsatt utbildning med facket. Hela tisdagen kör jag med facket. Kul!
Onsdag blir det tillbaka till jobbet och avslutar dagen(kvällen) med utvecklingssamtal nummer 1.
På torsdag är det dags för skyddsombudsutbildning hela dagen. Den slutar 16.30, men där är det inte slut minnsan. Nejdå, redan klockan 17.00 kör jag igen. Föreläsning om läroplanen i förskolan till klockan 21.00! (?) och sen avslutar jag veckan med att vara tillbaka på jobbet för jobb till 17...
Tufft men ändå roligt, förhoppningsvis.



Idag har jag iallafall passat på och slappa lite.
Låg och läste en stund på förmiddan och sen åkte jag, mamma och mormor för att hälsa på lilla morfar.
Snart blir det lite mat och tv.


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela