En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Oktobertisdag.

Publicerad 2011-10-18 18:16:30 i Allmänt

Skönt med en lugn, men ändå trevlig helg. Hade dock tänkt att hinna med både det ena och det andra, men riktigt så blev det ju inte. Tänkte vara duktig och försöka skriva klart mina utvecklingssamtal, hmm för det första skrev jag ett av sju. Och för det andra skrev jag det igår kväll. Aja, va fan, finns fler dagar. 


Var förresten i lindesberg i helgen och kikade på innebandy. Träffade där kusin Marie, trevligt.



Och så var det redan tisdag. Nyss söndag och man satt och hade ångest men snart vänder ju veckan. Onsdag imorgon och det är fotografering på jobbet. Kaosets dag mer eller mindre. Alla barn, ganska mycket spänning och stoj bland dom, men brukar ändå flyta på hyffsat. Lång dagdessutom, men blir nog bra det där.
Idag slutade jag iallfall tidigt och åkte till min favoritgroda och syster för lite fika och en massa gos och mys med världens bästa. Underbart vad den ungen ger en energi och glädje.

Försökte med att moster skulle få en puss men hon verkade gilla tiger mer.









Känns som att ju närmare Dagen det går blir det bara tyngre och tyngre.
Ältar hela tiden allt kring dagen då det hände, minns det som om det vore igår.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela