En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Trötthet och saknad!

Publicerad 2012-08-23 20:34:04 i Allmänt

Ja, nu känns det verkligen att jobbet har dragit igång på allvar, jag är sjukt trött på kvällarna och hinner knappt lägga mig i sängen förens jag sover. 
Har dessutom tagit mig igenom en rejäl dunderförkylning där jag inte är helt ok från än.
Vi har dessutom haft 2 mastiga studiedagar på självklart dom finaste och varmaste dagarna sommaren bjudit på och vad gjorde vi? Jo vi satt inne första dagen till klockan 19 och andra dagen till 16. Fan vad bra tajming.
 
Blev för övrigt en lugn helg där jag gjorde mitt bästa med att friskna till. Hade en rejäl dipp på lördagen då jag helst ville sova bort den.
Fy vad saknaden kommer över en ibland.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela