En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fullt ös!

Publicerad 2012-02-27 19:33:11 i Allmänt

Jaha ja en helg fylld med trevligheter gör att måndagen inte var speciellt välkommen.
Sportlov förra veckan så lite lugnare på jobbet var det allt. Passade faktiskt på att grilla ute till mellanmålet. Tänk att korv smakar så mycket bättre ute.


Fettisdagen firades med en tidig dag, klippning och sedan fika med syster yster och Thyra.
Och självklart blev det en semla dagen till ära.


Slutade tidigt i fredags, åkte och gosade med grodan en sväng. Hem snabbt och duscha för att sedan ge sig upp på stan med Linda och Lisa. Intog indigo och startade med en drink i väntan på Babs, Soss och Angelica.
Sjuukt god mat (som vanligt) och förbannat trevligt. Skratta så jag låg dubbel flertalet gånger!




Lördagen bjöd på en schlagerkväll hos J och M med god mat. Och ja, vad ska man säga om kvällens bidrag. Skräplåtar!
Även söndagen bjöd på trevligheter då vår kusin från stockholm var hemma i öret och vi träffades hemma hos Linda och Chrille för lite fika. Trevligt med tanke på att vi inte ses allt för ofta.
Fullt upp som sagt och nu är även måndagen över. Har galet mycket att fixa med i veckan och imorgon tänkte jag och Linda åka till IKEA, en hel del behöver inhandlas.
På torsdag får jag flytta in mina vänner.. Woho!!!!!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela