En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fröken Brogrens!

Publicerad 2012-02-05 15:29:51 i Allmänt

Firandet fortsatte sedan på måndagen då den riktiga dagen var..
Fint överraskande av fina kollegor på jobbet där det firades med tårta. Fick en stor fin ros, bubbel och fina champangeglas. Underbara! Blev en lååång dag med start 7.00 fram till 18.00. Hemma runt halv sju och bled då bjuden på mycket goood mat och fina blommor av Thyra och mamma. Fick också ett biobesök och resturangbesök av mamma som jag själv fick bestämma när vi skulle ta. Härligt!
En toppendag trots att den mest bestod av jobb. Vill också tacka alla som skickade alla underbara sms, ringde fina samtal m.m.






Veckan har sen rullar på i ett rasande tempo. Hysteriskt mycket att göra och jag har inte orkat med mer än en dusch och mat efter att jag kommit hem.
Tidig dag i fredags, vilket var guld värt.
Satt förresten i onsdagsmorse och läste tidningen när jag får syn på en bild där jag tycker personen är väldigt lik mig. Inom en hundradels sekund inser jag att det är jag.. Oj, höll på att sätta kaffet i halsen.
Men mysigt!




Igår var jag och träffade Lisa och Frida för en lunch på fröken brogrens. Oj så trevligt.
Halv ett träffades vi och när vi gick därifrån halv fyra så var vi långt ifrån klara.
Var alldeles för länge sen vi träffade och ett mycket bra initiativ från Frida!
 


Gårdagskvällen blev annars lugn. Lagade maten jag hade tänkt att ha nästa hlg då jag ska bjuda hit Linda och
Jenny. Blir nog kanon! Mums.
Blev såklart också lite melodifestivaltittande, avslutade kvällen framför brasan, shit så kallt det var. Kollade på tempen vid 22 och då var det -20,9.... Snart sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela