En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Bilder.

Publicerad 2012-01-17 19:36:57 i Allmänt

Tisdagen över redan..
Imorgon är det onsdag och då väntar ICDP utbildning på förmiddagen, sen jobb fram till 17.30 och därefter vidare för att titta på hockey.. De ni! Marie från jobbet och jag tänkte gå. Gratis kväll för tjejer så varför inte. Kul!
Idag blev det en tidig dag och jag var tröttare än tröttast, allvarligt det här med tidiga mornar är verkligen inte min grej. Sooover in i det längsta, snoozar in i det längsta innan jag ens funderar på att gå upp. Speciellt om klockan endast visar 5.00.
Men, slutade tidigt. Fixade det sista samtalet som blivit framflyttat sen i nov, men nu så. Alla klara! Bara snart dags att fundera på uppföljningssamtalen.. Jaja!

Lovade att bilder skulle komma upp från helgen, så nu kommer det några.

God laxtallrik framför brasan.



Att för första gången smaka choklad var fina fisken.








Det var allt..


Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela