En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Ledighet när den är som bäst!

Publicerad 2012-01-05 18:21:52 i Allmänt

Jaha då var vi inne på år 2012 då. Vart tog 2011 vägen?
Jaja, håller på och försöker få ner nån slags sammanfattning på året, men är långt ifrån klar. Kommer upp inom snarast skulle jag tro.

Nyår var precis så jag ville ha det. God mat, bubbel, spel tillsammans med de bästa.
Efterkommande vecka har varit toppen.
Ledig i måndags då det var ganska lugnt. Jobbade en kortis i tisdags. Öppnade och jobbade sen till 13. Sen har jag varit ledig onsdag och torsdag. Fina fisken skulle jag vilja säga. Det här med ledighet är aldrig fel. Men visst ska det bli gött att komma tillbaka sen också och komma in i gamla gängor, men nu är jag fortfarande ledig och ska njuta fullt ut av det.

Igår blev det iallafall en mysig dag tillsammans med Linda och Thyra, vi gjorde stan samt åt lunch. Var sen inte hemma förens runt 18.30.
Idag blev det återigen stan med Lisa och Josse. Supermysig lunch och massa prat. Riktigt kul att träffa Josse också, det var baske mig inte igår. Lisa och jag gick en sväng på stan efter och jag hittade sjukt fina örhängen och armband som jag blev totalt kär i. Nu sitter jag helt nööööjd!

Jag borde lägga in lite bilder till det här nu, men det har jag inte tid med helt enkelt, får bli en annan gång.


Trevlig trettondagsafton på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela