En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Måndag måndag måndag..

Publicerad 2012-01-23 19:33:16 i Allmänt

Hallå där..
Efter en lugn och skön helg startades måndagen med raketfart.
Skönt med en lugn helg med inget planerat då det varit fullt upp ett par helger och även de kommande helgerna.
En bra dag på jobbet och en hel del fix med tider så schemat ska gå ihop sig. Hua!
Trodde det skulle bli en vecka med massa övertid så jag igår kväll fick samtal om att en kollega var sjuk. Men nej då, dagen löste vi ändå och imorn kommer hon. Skönt!

Imorgon slutar jag tidigt och då blir det fullt upp, ska åka till pappa och titta till det, handla inför firandet i helgen och sen till morfar och hälsa på. Jadå, behöver inte vara orolig över att den dagen också kommer gå.



Jag och Marie ska för övrigt boka in ytterligare en hockymatch och kolla in. Vi kan tyvärr inte på onsdag då vi hade velat gått men i februari satsar vi på. Skitkul ju!




Efter lite kaffekokning i helgen kom jag på den briljanta idén om att man kanske skulle testa att göra en irish.. Shit, vad god den blev. Mumma!



Handboll snart också, vad tror vi. Vinner Sverige? Njaaa, efter prestationen i lördags vet man fan aldrig. Säääämst var dom. Ledde med elva mål, nemen vi kör på en lika match.. Aaaah, den matchen skullle dom ju bara vinna.
Jaja, får se hur det går ikväll nu då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela