En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Ny vecka, nya tag.

Publicerad 2012-01-10 19:50:24 i Allmänt

Jaha ni gott folk.. Vad har hänt här sedan sist då?

Helgen passerade snabbt förbi och måndagen vad här.
Natten mellan tors, fre blev en mer eller mindre vakennatt. Jag började kolla på hockeyn, trodde aldrig jag skulle hålla mig vaken, men jodå. 05.30 släckte jag. Godnatt, eller godmorgon kanske.
För jävla härligt att dom vann, och vilket gäng.. Heja!
Sådär lagom trött när jag gick upp halv elva. Gooooood morgon!!
Men med lite kaffe i sig så blev man en aning piggare, eller? Kan å andra sidan inte säga att det hände mycket den dagen inte. Myyyys på kvällen dock. Drink, mat och dans.
Lördagen spenderade jag tillsammans med älskade Linda på indigo. Länge sen det bara var hon och jag och hade det snacket som bara hon och jag kan ha. Älskart!
Startade kvällen runt sex och den avslutades i sängen efter 03. Vem kan gå hem när man har det som roligast, ja inte vi iallafall. Grymt trevlig kväll!!!!!

Söndagen var en aning seg och spenderades mest framför tv eller bara i sängen..
Skapligt tidigt i säng men inte kunde jag sova inte. Nejdå, alltid så när man ska tillbaka och jobba och man har hunnit vända på dygnet. 01.20 stod klockan på sist gången jag kollade. 06.00 ringde klockan.
Pigg och glad!? Helvete heller. Fyfan vad trött jag var. Jösses. Att sen veta att arbetsdagen inte skulle ta slut förens 18.00 gjorde ju inte saken bättre. Meen, faktiskt så gick det hyffsat. Inte så mkt barn, dock väldigt speedade efter ledigheten.

Vid lunch smet jag från jobbet en timme för att kolla på en lägenhet.
Helvete, skulle aldrig ha kolla på den. VILL HA!
Och jag menar, det var ju inte bara jag där och kolla. Hade varit perfekt!!!
Nu går jag bara runt och mår dåligt.. VIIIIIIIIIIIIILL HAAAAAAAAAA!
Låg vaken länge igår, och det kändes imorse......
Idag ringde klockan redan 05.00. 06.00 klev jag innanför dörren på jobbet. Pigg ooch glad kexchoklad!

Och så skulle jag ha haft lite bilder till detta, men så duktig bloggare är jag inte.. Nästa, då ni.. Då kommer det bilder.. Iallafall nån. :)

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela