En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Idag är det onsdag, imorgon är det torsdag.

Publicerad 2012-01-11 18:53:55 i Allmänt

Va fasen händer, bloggar idag igen..
Jaaaaaa.

Hemkommen för mindre än en timme sen, stängning på jobbet efter en fullspäckad dag. Hade tänkt göra såååå mycket nu när jag kom hem, men vem orkar det klockan 17.45 efter en hel dag.
Nej inte jag iallafall.

Men efter en massage igår kände jag mig redo att ta mig an denna dag, trots tröttheten imorse. Jaaaadå!
Inte varje dag man hittar ett presentkort i lådan på en helkroppsmassage, gick ut nu i Januari så var ju bara att beställa tid. Fick tid igår och jösses så fint det satt.

Förresten var det någon som såg ceremonin då man höjde Stefan Livs tröja till taket igår? Kollade in live tvn på datorn. Och självklart grät jag en skvätt även nu.. Frun hade skrivit ett vackert tal som avslutades så fint. Jag blir så jävla blödig när barn är med. Ena sonen går fram och hjälper till då de ska hissa hans pappas tröja. Herregud så vackert.





Och så var det ju det där med bilder också ja..
Haha några misslyckade bilder på mig och syrran, febrilt fotande innan vi var nöjda.



Jag i ledighetens tid!


Thyra gillar blixten


Middag hos Linda och Chrille och man kan aldrig vara säker på innehållet.

Men kan nog ha varit bland det godare jag ätit på länge, hasselbackspotatis, oxfilé (som för övrigt var för förjävla perfekt och helt ljuvlig) och sen hemmagjord rödvinssås. Aaaaaaaaaahm!


Lunch med Linda och en hungrig Thyra


Jag tyckte jag var rolig då jag ändrade på "God Jul" till....

Heeeeedå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela