En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Förträfflig lördag!

Publicerad 2012-01-29 19:39:35 i Allmänt

Onsdagen var skit, torsdagen och fredagen desto bättre. Skönt det.
Var på föreläsning efter lunch i fredags på universitetet. "Att läsa och skriva i förskolan" Mycket bra och intressant föreläsning som höll på i 1 och en halv timme.
Lite kul att vara tillbaka på universitetet, kände oss lite som hemma, trots lite virrning och en hel del skrattanfall... Haha!
Åkte sen upp på stan och gick en sväng på hindersmässan, burrrrrr vad jag frös. Hittade inget spec. Jo strumpor såklart, men inget annat. Men på nåt sätt vill jag ändå upp varje år.
Köpte med kinamat när vi kte hem och shiiit vad gott det är. Mums!
Blev dessutom en hel del städning inför gårdagens trevligheter för då var det dags för firande av mig i lite förskott.
Folket anlände runt 17.30 och vi startade kvällen med lite bubbel och paketöppning framför brasan.








Efter paketöppning var det sedan dags för lite mat, eller lite och lite kan jag väl kanske inte säga att det var. Shit så mätt jag var, men gott.
Efter maten var alla mätta och vad jag tror ganska belåtna så vi satt och pratade och drack gott vin innan jag började fixa med efterrätten.
Kan ju bara säga att jag var ännu mättare efter det, herregud att man alltid ska smälla i sig en massa på kalas. Hmm, det hör väll till.
De sista åkte väl nån gång runt 01 tror jag.
Tack alla för en fantastisk kväll med ett förträffligt sällskap, skratt, prat, mat och underbara presenter.
Tack och bock!!!!!!





Som sagt så presenterna var mer än underbara. Precis det jag hade önskat mig.
Smycken från SNÖ. Halsband, örhängen och armband.
P-kort på spahuset,
Pengar
Kandelaber (STOOOOR, golvkandelaber för att vara exakt)
Toapapper med grodor på (såklart) och en slags gosegrej att ha i boken när man läser av Thyra!





Nehe, nu blir det resterna från igår och snart lite "så ska det låta", därefter wallander.
Hyffsat bra söndag!
Imorn joooooobb, 7.00-18.00

Hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela