En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Första semesterveckan.

Publicerad 2012-07-06 19:42:00 i Allmänt

Ja, uppdateringen skulle ha kommit tidigare, men har haft en del annat för mig och det har en förmåga och ta tid innan jag får in alla bilder jag vill ha.. En semestervecka har gått och den har varit perfekt.
Startade redan i lördags med att åka ut till Jenny och Magnus lilla torp för lite fika. Blev också lite hopp på studsmattan, shit, det är ju sjukt kul det där, men också en aning jobbigt. :)
Efter det kom mamma hit och vi lagade lite mat och drack vin samtidigt som vi skrev ner allt vi skull handla och ha med oss till västkusten. Mysigt!
 
Under söndagen blev det lugnt för att sedan bege mig till Jenny och Magnus för att följa EM finalen i fotboll ihop med god räckmacka.
Kom nog inte därifrån förens runt ett, halv två, men vad gjorde det. SEMESTER!
 
Måndagen spenderade jag med Linda och Thyra för en frukost på Brogrens. Mums! Därefter blev det en tur till marieberg för inhandling av skor till Thyra och lite annat smått och gott.
 
I tisdags blidde det en tur till Marie för fika, hann sedan med lite sol på balkongen och sedan hem till mamma med Linda och Thyra, lite mys där och sen sov vi kvar.
Skön morgon sedan med frukost ute i solen. Verkligen inga fel alls.
 
Under onsdagen var det sedan dags för babyshower för Madde lilla som väntar barn i augusti. Sandra hade fixat det bra med vänner och fika.
 
Tror och hoppas Madde blev nöjd!
Kommer ytterligare ett inlägg om en stund.. Nu måste jag fortsätta packa lite..
 

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-07-07 07:20:07

Jovisst blev jag det. Superkul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela