En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fylld vecka!

Publicerad 2012-07-21 22:31:35 i Allmänt

Har nu varit hemma en vecka men i morgon bär det av igen. Härligt!
Veckan som varit har haft ett innehåll av olika slag. Se följande....
 
En liten start på kräftskiva hemma hos Jenny och Magnus. Fyfan vad gott det är med kräftor, längtar till den riktiga säsongen av kräftor i massor.
Mina finaste tjejer!
 
En sväng till Nora och hälsa på faster och Leif för en klippning på Thyra. Gick ju kanon!
 
Minigolf tillsammans med Frida. Gick rätt visset för min del, men kul var det.
 
 
Födelsedagsfirande på kalkspatsvägen.
 
En trevligt dejt med två jobbarkompisar. Vi hamnade på ivys uteservering där det förtärdes och drack massa gott. När vi sedan skildes åt mötte jag upp nästa gäng på east west för att sedan fortsätta till pitchers och sen även satin. Riktigt trevligt och väldigt mycket skratt.
 
En dag ute i lundby tillsammans med mamma, linda och Thyra. Hjälpte mamma lite i trädgården och en fika. Hem och sen tittade linda över för en systerkväll. Hade tänkt att kanske gå ut och sätta oss någonstans men vi blev kvar här. Minst lika trevligt, och seent som vanligt. Men det är inge ovanligt längre :)
 
En kort sväng på stan för lite shopping och en ljuvlig glass i solen.
 
 
 
 
 
Häromdagen fick jag också inbjudan till Lisa och Dennis bröllop. Jag började ju för sjutton böla när jag öppnade det. Helt fantastisk fint och allt blev så definitift liksom. Dom ska gifta sig. Världens finaste Lisa har hittat sin MAN. Det är stort, det är nu det börjar, Livet!
Fasiken, börjar jag tjuta när jag ser inbjudan vill jag inte ens tänka på själva bröllopet, jag är säker på att det kommer vara magiskt och jag är otroligt tacksam och glad till att få närvara denna dag.
KÄRLEK!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela