En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Semester!

Publicerad 2012-07-02 21:20:43 i Allmänt

Jaha ni, då var det SEMESTER då, och det gör ju inte ett dugg skulle jag vilja säga. Så efterlängtat som om ni bara visste.
 
Den senaste tiden har varit totalt fullsmetad med jobb. Mycket som ska vara klart innan man går på semester.
Men har också hunnit med en hel del trevligt också.
Torsdagen innan midsommar gick Marie på Semester och det firade vi såklart hemma hos henne med att sitta ute i trädgården och dricka vin.
 
Fredagen och självaste midsommarafton firades först vid pershyttan med lunch bestående av potatis, sill och nubbe och tradiotionsenliga dans kring stången.
Därefter begav vi oss ut mot lundby för att grilla och ta det ganska så lugnt. Allt avslutades hemma hos J och M. Perfekt dag!
 
På lördagen begav jag mig sedan upp till Nora-Bröstorp där redan mamma befann sig.
Ett helt underbart ställe där min faster har stuga. Skönt att komma bort om så bara för en natt och få lite miljöombyte.
Vad mer kan man begära. En underbar dag med rosé i solen, grill och avkoppling.
Sen körde jag för fullt en sista veckan och jag var mer en slut i fredags. Ett glas vin och sen fick det bli sängen.
Mer uppdatering kommer imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela