En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Trevligheter med tjejerna.

Publicerad 2012-07-06 22:47:47 i Allmänt

Efter babyshowern i onsdags kom vi överens om att gå en sväg till indigo. Jag, Madde, Emma och Sofia. Härligt med sådana spontana grejer. Det gillar jag.
Så det var bara hem en kort stund innan vi cyklade upp för att avnjuta en underbar måltid.
SnyggEmma.
Sangria är förbaskat gott.
 
Jag och Madde hade också bestämt träff för en lunch igår där även Emma valde att följa med. Myckt trevligt.
Lunch på creperiet och sedan en runda på stan då även Lisa slöt upp. Vi avslutade dagen med en glass från den där glassbaren. För mig ny men så ny är den inte. Men det var iallafall första gången jag åt där och det var ruskigt gott.
Dit kommer jag gå fler gånger.
 
 
Idag har dagen gått åt till att handla, lunch/middag med mamma och packa inför morgondagens resa ner till västkusten. Ska bli underbart att få komma tillbaka. Jag längtar!
Hoppas på bra väder, men även om inte solen tittar fram så tycker jag bara att det är underbart att vara där.
 
 
Nu avrundar jag med en underbar bild från förra året på kusten. Inget slår detta! INGET!
Linda, Jenny och Jag.
 
 
Godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela