En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

1 Mars och rena våren.

Publicerad 2012-03-01 18:33:13 i Allmänt

Vilka underbara dagar det har varit den här veckan. Jag bara längtar efter vår och sommar.
Ute både fm och em på jobbet, det är ju ljust så lääääänge. Aaah!

Smet för övrigt iväg en halvtimme från jobbet igår, skrev kontrakt och hämtade nycklarna till lägenheten. NU ÄR DEN MIN!
Stängde på jobbet igår men hann ändå med att åka och välja ut färg (eftersom målaren redan hade en tid som idag och måla i lägenheten då jag ska få målat i kök och hall, jo jag tackar), köra ett lass till lägenheten och sen också inhandla tv.
Vad hade jag gjort utan mamma och Linda. Er hjälp är oslagbar. En feeeeeeet kväll kommer det bjudas på inom kort i MIN lägenhet.
En hel del samtal har ringts idag och allt är nu i stort sett fixat i telefonväg. Imorn jobbar jag också stängning men ska ändå köra några lass till lägenheten. På lördag går det stora lasset. Ska hämta soffan och ska även köra de stora möblerna härifrån. Tack Mange!

Nu ska jag fortsätta packa...

Heeeeeeej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela