En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Det där med ordning?

Publicerad 2012-03-14 20:28:16 i Allmänt

Nu börjar det väl ändå bli en aaaaning ordning här hemma, men långt ifrån klart.
I fredags var Madde här och tillbringade kvällen tillsammans med mig. Baguette och räkor förtärdes och jösses så gott det var. Mums! Kollade på the voice och hängde i soffan. Trevligt.
Madde har nu också gått ut med sin graviditet, så mysigt med en liten miniMadde♥.
Lördagen bjöd på en dag fylld med fix här hemma. Sov ut efter tidiga och trötta mornar plus låååånga dagar och sen kvällar. Därefter kom mamma och linda förbi för att hjälpa mig. Hade dessutom inhandlat massa gott till kvällen då det vankades melodifestivlenfinal här.
Fler än jag som tyckte att Loreen var den absolut bästa?

I söndags blev det en skön promenad för att hälsa på morfar med Linda och Thyra. Härligt att få se han igen. När jag kom hem tittade Marie förbi med en fin orkidé och lite kakor. Alltid så snäll!
Lång dag på jobbet i måndags som vanligt, men var ändå på bra humör när jag åkte hem.
Skönt väder, fåglarna kvittrade och doftade grill. Gårdagen startade tidigt, tidigt.. 04.45 ringde min klockan, mänskligt? Nej!
Öppnade, men var bara på jobbet fram till 8 och begav mig sedan upp på stan för kurs fram till tolv. Slutade då och gick och lunchade med mamma. Mysigt!

Skulle ha haft extra APT ikväll men för många som ej kunde och flera sjuka så får bli en annan dag. Men va ändå inte hemma förens efter 18. Fixat med tvätt sen igår och håller på att tvätta för fullt nu med.
Precis ätit varma mackor som jag gjorde i smöråsgrillen som jag fick av faster och kusin i födelsedagspresent. Gott blev det.

Slötittar lite på mästerkocken och känner mig inte helt hundra. Nej nej nej!

  

Tuffaste grodan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela