En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Inflytt!

Publicerad 2012-03-08 23:03:57 i Allmänt

Lite dålig uppdatering här men har haft en del att stå i den sista tiden.. Det här med flytt tar sin lilla tid skulle jag vilja säga.
Ser ut som ett helvete här, men det får allt ta sin tid.. Denna vecka har gått åt mest till jobb, kurs och föreläsning. Inte varit hemma före 20.00 en enda dag denna vecka. Först idag kom jag hem straxt efter 16, så har hunnit med lite idag. Men myyyyyycket kvar.

Imorgon slutar jag kl 4 och då blir det snabbt hem för lite småfix och sen kommer Madde, ser jag fram emot!

Mer uppdatering kommer en annan dag, nu väntar sängen.

Godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela