En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Rubrik?

Publicerad 2012-03-21 21:01:21 i Allmänt

Sist jag fick ner nåt här var en vecka sen.. Hmm, trögt går det.
Kände att det var nåt på gång i början på förra veckan, och jo då, en förkylning utan dess like, MEN i endast 2 dar, jag tackar för att det passerade snabbt. Torsdagen spenderade jag hängandes i soffan tillsammans med Lisa, som även hon var bra risig. Vi satt mest och tyckte synd om oss själva, kollade i gamla, gamla skolkataloger, pratade, åt florr och hade det allmänt skönt. Fredagen var välkommen och det bästa var att jag hade min tidiga fredag. Kunde dessutom kompa ut lite tidigare då vi hade lite barn. Fika med mamma och sen en lugn kväll.
Spenderade sedan lördagen med att fixa en del här hemma och sen hem till Frida. Gick och handlade inför kvällens tacokväll tillsammans med Lisa, Sabrin och Sofie. Gott och sååå trevligt.
Hemma runt tolv och hur skönt var det inte att kliva över gatan så var man hemma. Fint!
Veckan har rullat på som vanligt på jobbet, torsdag imorn redan, tyckte nyss det var måndag, snart fredag igen.
Kära mamma fyllde förresten igår, det firade vi med blommor. Mer firande blir det nästa fredag.


Vilket fantastiskt vårväder det har varit idag. Spenderat förmiddagen i skogen, underbart! Eftermiddagen blev även det ute. Älskar den här tiden. Mkt ute, värme, sol, fågelkvitter...Inte konstigt att man blir på bra humör.

Heeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela