En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Valborg!

Publicerad 2012-05-01 22:39:59 i Allmänt


Ja, vad har hänt här sen sist då.. ?
Har blivit jobb som vanligt, och i fredags avslutade jag veckan med en mysig kväll tillsammans med syster.
Slutade tidigt så vi åkte och handlade inför kvällens matlagning för att sedan tillsammans laga mat och prata hela kvällen (natten) lång. Alltid lika trevligt!
Vaknade upp med joordens huvudvärk på lördagen, aldrig haft så ont, kunde knappt ta mig från sängen och till soffan. Huvudet sprängde och jag ville helst bara spy. Hela jag skakade. Tvingade i mig kaffe och en treo, det brukar kunna hjälpa. Och visst gjorde det de även denna gång. 45 min senare var det som bortblåst, skumt!

I söndags åkte jag till pappa och gjorde det fint. Mamma, Linda och Thyra var också med.
Träffade sen Frida och det blev ett skönt söndagshäng.




Igår var det ju valborg. Överskattad dag på ett sätt men firades ändå tillsammans med familjen hemma hos mamma.
Jobbade som vanligt men det var extremt lite barn och kunde dessutom gå tidigare. Hem och gjorde mig iordning innan vi for till lundby för grill och trevligheter.
Gick även till brasan vid lundbykullen för att återuppleva gamla minnen som liten, mysigt!

Potatissnurror, grillat kött, grillade champinjoner, grillad tomat och sallad. Inga som helst fel.

Vaknade upp till en helt fantastisk dag idag. Efter frukost gick jag över till Frida och njöt på hennes balkong. Jösses, varmt, och bar gött. Lite sådär smått röd nu vill jag lova.



Känns som söndag idag, men icke. Onsdag imorn redan och snart helg igen. Dom här klämdagarna gör sitt. Skööööönt. Imorn blir det jobb till straxt efter ett och sen ipadutbildning hela eftermiddagen. Kul att både Lisa och Frida ska dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela