En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Sommarvärme!

Publicerad 2012-05-27 21:42:26 i Allmänt

Frida tyckte visst att jag var lite dålig på att uppdatera, så tyckte nog att det var dags för en lite uppdatering.
Sedan sist jag skrev har det nog hänt en del.. Var ju som sagt ett tag sen. Umgåtts med treeeeevligt folk, bakat, varit ledig hägt i lundby, dansuppvisning, varit sjuk, ja lite smått och gott.
Förra veckan var det dags för den årliga dansuppvisningen på parkteatern där Julia medverkar. Blir alltid lika glad när jag går på den och bli samtidigt lika imponerad av alla skickliga dansare. Efter uppvisningens slut följde jag med J och M hem för lite kex, ost och vin.




Var ju sen ledig på fredagen, lovely så då blev det en njuuuutbar frukost på Brogrens tillsammans med Linda och Thyra.



Det vackra och otroliga vädret kom hit och har njutit massssssssor. Blev dock sjuk och i början av denna veckan var det en pina. Så juuukt ont i halsen så jag ville helst gråta varje gång jag var tvungen att svälja, noll röst att prata med och irriterande ögon. Bläääää.
Trodde helt klart att jag hade nåt skit i halsen så var till vårdcentralen för halsprov, men icke. Som vanligt. Begav mig då vidare på förläsning på min tidiga dag. 13-16.30. Efter det var jag heeeelt sänkt.
Kämpade mig igenom ons, tors men pallade sen inte mer. Gick hem lite tidigare i tors, orkade heller inte vara med på sommarfesten på kvällen och var sen hemma i fredags. Det behövdes..
Vaknade sen upp igår och poff, halsen är så gott som bra.. Vad hände? Men jag är nööjd att över en veckas värk var borta.
Mamma kom hit igår för att följa eurovisionfinalen. Kom redan vid halv fem och vi njöt i flera timmar på balkongen med bubbel och tilltugg och sen också hemmagjord pizza innan finalen började.
Och vilken final sen då.........
Loreen vinnare och sverige annordnar finalen nästa år. Gött!


Dagen idag har även den varit underbar.
Startade med att fira morsdag ute vid ässundet och åt världens godaste räksmörgås, satte oss sen på en filt vid vattnet och bara njöt. Åkte hem och satte oss i parken och tog en glass. Skapligt bränd och fin nu. Men som sagt, röd är ju också en färg :)
Avslutade sen kvällen tillsammans med Frida. Mysigt!



I veckan ska det visst inte bli lika fint väder som det nu har varit ett tag.. Böööhö, man blir fort bortskämd med detta fantastiska sommarväder.
Och att jag dessutom mått piss denna vecka gör det ju inte bättre..


Jaja, nya tag imorgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela