En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Fest, fest, fest!

Publicerad 2012-09-21 22:21:15 i Allmänt

Förra helgens fest var grymt rolig. Syrran firades igen och denna gång med vänner, självklart var även jag och Linda bjudna på denna tillställning.
Vi höll till hemma hos mamma och kunde sitta ute hela kvällen/natten tack vare gasolvärmaren.
Kvällen bjöd på sjukt god mat, dryck, lekar och galet mycket skratt. Att sitta tillsammans med en australienare kan vara lärorikt men framför allt ruskigt roligt. Jag skrattar bara jag tänker på det.
Lekar är alltid kul på fester tycker jag, jucka upp en korv i munnen, suga av chokladen på en dumleklubba, spruta en flaska full med vatten, frågesport och spika ner en spik på minst slag UTAN att den viker sig.
Jag vann såklart!? suga av chokladen på klubban och spruta flaska full med vatten med hjälp av en spruta. Inkasserade ett par nya gosetofflor. Tackar för det!
Frågesporten var jag en, EN enda fråga från vinst och spiken satt där den skulle men ändå inte bäst.
Här följer några bilder, mobilen dog dock i början på kvällen så efter laddning hann jag med ett fåtal bilder.
 
En grym kväll som avslutades seent men såå värt!

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-10-06 11:51:03

Börjat bli dåligt med uppdateringar nu. Går in flera gånger varje dag men aldrig något nytt, hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela