En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Möhippa, eller var det hömippa?

Publicerad 2012-09-20 20:37:18 i Allmänt

Då ska jag försöka ta mig an att skriva lite om möhippan för Lisa.
Dagen började redan vid 8.30 då vi befann oss vid tybblelundshallen för att invänta Lisa som under tiden blev kidnappad och därefter anlände till oss, ett försök till att lura henne att vi skulle in i hallen och friidrotta lite (vilken var hennes skräck).
Meeeen det skulle vi ju inte, vidare mor Stråssa för paintball. Och vilken bana sen, vi höll på att skita på oss innan vi ens hade börjat men ruskigt kul var det.
Därefter väntade lunch och bubbel innan avfärd mot buggkursen där framförallt Lisa briljerade.
Sen blev det duch och fix för att sedan avnjuta en god middag hos Lena följt med lekar, frågor och uppdrag. Vi avslutade kvällen med en utgång till harrys. 
Dagen efter var mindre kul, huvudet värkte, mitt knä var blått och svullet och jag hade ont i mer eller mindre hela kroppen. Men vad gör det?
Nu inväntar vi bara dagen med stort D.
 
En bild säger mer än tusen ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela