En 25 årig glad dagisfröken!

Emma heter hon.

Trött tjej!

Publicerad 2012-09-11 21:30:46 i Allmänt

Ja ni äntligen vågar jag skriva här utan att på nåt sätt försäga sig.
I lördags ägde möhippan för min älskade lilla Lisa rum. Hade sett fram emot det något enormt och det var grymt kul. Mycket skratt, dans och även tårar. Tänk att du ska gifta dig. Jag blir rörd bara av tanken.
 
Min ork har verkligen inte varit på topp de senaste dagarna och att börja dessa tidiga mornar(6.15) tar verkligen musten ut mig. Så efter två sådana dagar ser jag fram emot att börja kl 9.00 imorgon.
 
En uppdatering kommer snart upp om hur själva möhippan var, nu orkar jag inte med det. Intar sängen istället.
 
 
Godnatt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela